Dlaczego Twoje biuro musi odzwierciedlać Twoją markę
Przypomnij sobie, kiedy ostatni raz wszedłeś do sklepu detalicznego po raz pierwszy. Czy zobaczyłeś dokładnie to, czego się spodziewałeś?
Na przykład, jeśli wszedłeś do sklepu z odzieżą, spodziewałeś się zobaczyć szyny z ubraniami, złożone koszule i zabawny design z muzyką w tle. Gdybyś wszedł do supermarketu, spodziewałbyś się zobaczyć półki z najróżniejszymi produktami spożywczymi, zarówno świeżymi, jak i mrożonymi, i oczekiwałbyś, że w tle będzie grał dżingiel firmy.
Kiedy widzimy to, czego się spodziewamy, to dlatego, że pasuje to do marki samej firmy. To upewnia nas, że firma są profesjonalne i że mają tożsamość.
Możemy przyjąć ten sam tok myślenia również w przypadku współczesnego biura.
Załóżmy, że po raz pierwszy odwiedziłeś biuro firmy produkującej zabawki dla dzieci. Miałeś zamiar przedyskutować możliwość zawarcia umowy z tą firmą jako klientem. Co spodziewałbyś się zobaczyć? Prawdopodobnie oczekiwałbyś kolorowego wystroju biura, być może zabawnego wyglądu, a może nawet zdjęć na ścianach zabawek, które firma tworzy.
To, czego byś się nie spodziewał, to ciemna i zamknięta przestrzeń bez koloru, bez wyobraźni i z zerowym powiązaniem z przedmiotami, które firma tworzy.
Gdybyś zobaczył drugi scenariusz, prawdopodobnie zastanawiałbyś się, czy nie wszedłeś do złego biura.
Już choćby z tego powodu musisz upewnić się, że projekt Twojego biura odzwierciedla Twoją markę.
Wrażenia się liczą
Wszystko zależy od wrażenia, ale chodzi również o Twoich pracowników. Tak, musisz stworzyć projekt, który jest wygodny i wspierający dla Twoich pracowników, aby pracować w dzień w dzień. Potrzebujesz ergonomicznych mebli biurowych i wystroju, który jest podnoszący na duchu i inspirujący. Jednakże, gdy goście wchodzą do Twojej przestrzeni po raz pierwszy, muszą mieć to pozytywne pierwsze wrażenie, które krzyczy "wiemy, co tu robimy", "jesteśmy profesjonalni", "jesteśmy właściwą firmą, z którą możesz robić interesy". Kiedy odwiedzający nie odniesie takiego wrażenia, bardzo trudno jest je naprawić i jest o wiele bardziej prawdopodobne, że zniknie w kierunku jednego z Twoich konkurentów.
Tożsamość Twojej marki jest centrum Twojego biznesu i wszystko musi ją odzwierciedlać, w tym projekt biura. Firma, która wie, kim jest, daje pewność klientom i pracownikom. To prowadzi do powtarzania działalności, nowych przedsięwzięć, utrzymania pracowników, a także pomaga przyciągnąć nowe talenty do firmy też.
Stworzenie nowego biura wymaga wielu przemyśleń. Z pewnością powinieneś zapytać swoich pracowników, co myślą i czego potrzebują. Robiąc to, pomagasz poprawić morale, zanim jeszcze dokonasz zmiany. Powinieneś również zastanowić się nad projektem, który zamierzasz wybrać i zadać sobie pytanie, czy pasuje on do tego, czym zajmuje się Twoja firma, czy odzwierciedla Twoją misję jako firmy, a także powinieneś z pewnością postawić się w sytuacji gościa, który wchodzi do Twojej przestrzeni po raz pierwszy.
Jaką atmosferę by odczuli? Czy będą zdezorientowani, czy też będą mieli wrażenie, że wszystko idealnie pasuje do siebie? Doprowadzenie tej części transakcji do porządku jest kluczowe, jeśli chcesz zapewnić sobie powtarzalność biznesu teraz i w przyszłości.
Istnieje wiele trendów w projektowaniu, na które można zwrócić uwagę, lub można zdecydować się na stworzenie własnego projektu biura na zamówienie, który pasuje do potrzeb pracowników i pokazuje firmę w najlepszym świetle dla gości. Dzięki ogromnemu wachlarzowi różnych mebli biurowych, nie utkniesz w poszukiwaniu inspiracji! Możesz również pomyśleć o przejściu na linię wystroju biophilic, wnosząc elementy natury do wnętrza, lub możesz pójść w kierunku agile, i zwiększyć codzienne doświadczenie pracy dla swoich pracowników.
Opcje są nieskończone, ale wcześniejsze przeprowadzenie badań jest niezbędne.
Jak promować kulturę antyrasistowską w pracy
V Nie ma wątpliwości, że każda firma lubi myśleć, że w jej biurze dzieje się zero rasizmu. Każdy lubi myśleć, że ci, którzy siedzą przy biurkach są szczęśliwi każdego dnia i nigdy nie napotykają problemów. Prawda jest jednak często inna. Czy chcemy w to wierzyć czy nie...
V Przypomnij sobie, kiedy ostatni raz wszedłeś do sklepu detalicznego po raz pierwszy. Czy zobaczyłeś dokładnie to, czego się spodziewałeś? Na przykład, jeśli wszedłeś do sklepu z odzieżą, spodziewałeś się zobaczyć szyny z ubraniami, złożone koszule i zabawny design z muzyką w...
V Myślisz o przeprojektowaniu swojego biura w jakiś sposób, ale jesteś w ścisłym budżecie i martwisz się, że przekroczysz to, na co możesz sobie pozwolić. Jest to bardzo częste pytanie dla wielu firm. Projektowanie biura wygląda tak, jakby miało kosztować Ziemię. Jednak dzięki...